دسته‌بندی نشده

آمانوف تا ساعاتی دیگر وارد ایران می شود

تهران- ایرنا- بازیکن ازبکستانی و ملی‌پوش مد نظر باشگاه استقلال به منظور شرکت در تست‌های پزشکی تا ساعاتی دیگر وارد ایران خواهد شد.


به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، باشگاه استقلال برای تقویت خط هافبک خود با «عزیزبک آمانوف» بازیکن ملی‌پوش ازبکستانی تیم لوکوموتیو تاشکند به توافقات اولیه دست یافته است.


قرار بود این بازیکن دو روز پیش برای انجام تست پزشکی و مذاکرات نهایی وارد ایران شود اما به دلیل تاخیر در اعلام نتیجه تست کرونا برای صدور بلیت، حضور وی در کشورمان به تعویق افتاد.


پیگیری‌های خبرنگار ورزشی ایرنا حکایت از این دارد که آمانوف تا ساعاتی دیگر در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مورد استقبال استقلالی‌ها قرار خواهد گرفت.


آمانوف فردا با حضور در ایفمارک تست‌های پزشکی را پشت سر خواهد گذشت تا مجوز عقد قرارداد را دریافت کند.


این بازیکن ۱۷۳ سانتی‌متری که سابقه سه بازی برای تیم ملی ازبکستان از جمله دیدار دوستانه مقابل سوئد را در کارنامه دارد، قابلیت بازی در پست‌های هجومی نظیر هافبک چپ، وینگر چپ و راست، بازیساز و همچنین پست مهاجم نوک را داشته و سومین بازیکن خارجی این فصل استقلال به شمار می‌رود.


آمانوف همچنین با تیم لوکوموتیو تاشکند به دو مقام قهرمانی لیگ ازبکستان دست یافته و فصل گذشته نیز در ۳۰ بازی برای این تیم به میدان رفته و موفق به زدن ۱۱ گل شده است. همچنین او چهار پاس گل نیز در کارنامه خود دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *