دسته‌بندی نشده

توقف یونایتد مقابل تیم قعرنشین و ثبت اولین شکست اورتون با لمپارد

تهران- ایرنا- در شبی که منچستریونایتد در خانه تیم قعرنشین برنلی متوقف شد؛ اورتون با فرانک لمپارد اولین باخت را تجربه کرد و از نیوکاسل سه گل خورد.


به گزارش ایرنا، هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری سه دیدار آغاز شد که در مهمترین بازی ها منچستریونایتد متوقف شد و اورتون با لمپارد اولین شکست را تجربه کرد.


تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه تِرف مور به مصاف میزبان خود برنلی رفت و با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد. پل پوگبا در دقیقه ۱۸ برای شاگردان رالف رانگنیک گلزنی کرد و جی رودریگز در دقیقه ۴۷ گل تساوی را برای تیم شون دایچ به ثمر رساند تا ۲ تیم امتیازات را تقسیم کنند.


یونایتد حالا از ۲۳ بازی ۳۹ امتیاز جمع آوری کرده است و در رده پنجم جای دارد. برنلی نیز با ثبت یازدهمین تساوی از ۲۰ مسابقه ۱۴ امتیاز به دست آورده و قعرنشین محسوب می شود. منچستر در صورت پیروزی می توانست به رده چهارم صعود کند اما این فرصت را از دست داد.


وستهم یونایتد هم اکنون تیمی است که در جایگاه چهارم قرار دارد و با برد مقابل واتفورد ۴۰ امتیازی شد تا جای شیاطین سرخ را بگیرد. تک گل تیم دیوید مویس در دقیقه ۶۸ به وسیله یارود بوون زده شد تا چکش ها بعد از ۲ باخت متوالی در لیگ به یک برد شیرین خانگی دست پیدا کنند. واتفورد نیز با سرمربیگری روی هاجسون از ۲۲ بازی با ۱۵ امتیاز رتبه نوزدهم را به خود اختصاص داد.


توقف یونایتد مقابل تیم قعرنشین و ثبت اولین شکست اورتون با لمپارد


نیوکاسل که تا هفته بیست و سوم تنها یک برد را به دست آورده بود حالا به دومین برد متوالی هم دست پیدا کرد تا خریدهای جدیدش خودی نشان بدهند و تاثیرات خود را علنی کنند. آنها این بار موفق شدند در خانه با نتیجه سه بر یک از سد اورتون بگذرند. تیمی که به تازگی هدایتش به عهده فرانک لمپارد قرار گرفته است.


تافی ها اولین بازی را با فرانکی بردند اما این بار در لیگ شکست خوردند تا چهارمین باخت متوالی در لیگ برایشان به ثبت برسد.


ابتدا جمال لاسلس در دقیقه ۳۶ گل به خودی زد تا اورتون پیش بیفتد اما یک دقیقه بعد میسون هولگیت هم گل به خودی زد تا نتیجه یک بر یک شود. رایان فریزر در دقیقه ۵۶ و کیران تریپیر در دقیقه ۸۰ گلهای دوم و سوم تیم ادی هاو را به ثمر رساندند تا کلاغ ها با ۱۸ امتیاز از ۲۲ بازی به رده هفدهم برسند و ارتون نیز با ۱۹ امتیاز از ۲۱ بازی رتبه نازل شانزدهم را به خود اختصاص دهد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *