دسته‌بندی نشده

حاجی بابایی راهپیمایی روز قدس نماد ولایت پذیری ملت ایران است

همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هجمه های دشمنان، گفت: با وجود تبلیغات منفی رسانه های معاند، مردم آگاه و با بصیرت ایران هرگز فریب نخورده و با حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی قاطع از انقلاب، ولایت پذیری خود را هم به نمایش گذاشتند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا حاجی بابایی روز جمعه در سخنرانی راهپیمایی جهانی روز قدس شهر همدان، اظهار داشت: ۷۴ سال است که رژیم منحوس و جعلی صهیونیست بر قدس شریف را اشغال کرده و این غده سرطانی با کمک و حمایت انگلیس و قدرت‌های بزرگ جهانی در فلسطین حکمفرمایی می کند. 


وی با بیان اینکه هم اکنون ۸۵ درصد خاک فلسطین در دست رژیم تل آویو است، افزود: این مردم رنج کشیده و آواره نیازمند رهبری قدرتمند هستند تا بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمین را از چنگال رژیم غاصب رها کنند.


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اسرائیل اعتقاد دارد که برترین است و بقیه مردم خادم آنها هستند و با این مانیفست در فکر پلید تصرف دجله تا فرات است و ادعای مالکیت نیز دارد. 


او خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی از همه امکانات و ظرفیت رسانه های بین المللی استفاده می کند به طوریکه بیش از ۲۵۰ رسانه با خط مشی این رژیم، آمریکا و انگلیس بر علیه شیعه و مسلمانان تبلیغ منفی و توطئه می کنند. 


حاجی بابایی افزود: بیشترین محتوای تولید شده در این رسانه های مزدور علیه انقلاب اسلامی است که توسط همین رژیم غاصب منتشر می شود و  بنیانگذار کبیر انقلاب به خوبی این فتنه گر را شناختند و برای دفاع از مردم فلسطین در اقدامی تاریخی روز قدس را نامگذاری کردند.


نماینده مردم همدان در خانه ملت با اشاره به هجمه بزرگ دشمنان بر علیه کشور ایران، تاکید کرد: یک صدم این تبلیغات منفی برای ناامیدی یک ملت کافی است اما مردم آگاه و بصیر ما هرگز فریب نخورده و همچنان پیرو ولایت فقیه هستند و امروز مصداق بارز این ولایت پذیری را به نمایش گذاشتند. 


احداث ۲ میلیون واحد مسکونی نمونه بارز خدمت رسانی دولت سیزدهم 


حاجی بایایی با قدردانی از حضور پرشور مردم ولایی همدان در راهپیمایی روز قدس، گفت: راهپیمایان انقلابی ترین مردم هستند و سرمایه ای ارزشمند برای نظام محسوب می شوند.


رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ساخت ۲ میلیون واحد مسکونی نمونه ای از خدمات گسترده دولت مردمی سیزدهم است که مجلس نیز ۳۰ هزار میلیارد تومان در این راستا به دولت کمک کرده تا این طرح به خوبی در ۳۰ استان کشور اجرا شود.


وی همچنین از اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به صندوق بیماری های سخت درمان خبر داد و گفت: ۶ میلیون نفر در کشور وجود دارند که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند و برای بیمه رایگان این دسته از ایرانیان نیازمند نیز بودجه لازم اختصاص یافته است.


به گفته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، تلاش کردیم بودجه ۱۴۰۱ مردمی باشد به طوریکه  ۲۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای خدمت رسانی بهینه در این حوزه در اختیار دولت قرار خواهد گرفت. 


حاجی بابایی در پایان با اشاره به حاکم بودن روحیه خدمت رسانی در استان همدان، افزود: وجود و حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان موجب انسجام و وحدت لازم برای رشد و توسعه این دیار شده است. 


به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور و گسترده مردم روزه دار و مومن همدان در ۷۰ نقطه شهری و روستایی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همزمان با سراسر کشور برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل در حمایت از مقاومت مردم فلسطین علیه اشغالگران برگزار شد.


روزه داران در شهر همدان حرکت خود را از میدان امام خمینی (ره) آغاز و مسیر چهارراه شریعتی، میدان شریعتی و خیابان پاسداران را طی کرده و در حسینیه امام خمینی (ره) برای اقامه نماز جمعه تجمع کردند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *