دسته‌بندی نشده

شیاف حجم دهنده باسن

داشتن تناسب اندام در پایین تنه برای تمام خانم ها مهم است. برخی از این افراد به دنبال روش های مختلف می روند تا بتوانند تناسب و زیبایی را به اندام خود ببخشند. یکی از ساده ترین روش ها برای رسیدن به زیبایی در قسمت باسن، استفاده از شیاف حجم دهنده باسن است. این شیاف که از درجه کیفیت بالایی برخوردار است، کاملا گیاهی بوده و مزایای زیادی دارد.

می توان با استفاده از شیاف حجم دهنده باسن به راحتی قسمت های ران و باسن را حجم بخشیده و به فرم دهی آنها کمک کرد. علاوه بر آن استفاده از این گیاه می تواند منجر به سفت شدن باسن و افزایش سایز آن شود. خانم هایی که از باسن افتاده ای برخوردار هستند می توانند با استفاده این شیاف به راحتی افتادگی باسن خود را برطرف کنند.

در شیاف حجم دهنده باسن پروتئین غنی شده با کلاژن وجود دارد و کاملا گیاهی است. مصرف این شیاف برای خانم هایی که در دوران شیردهی هستند هیچ گونه مانعی ندارد. اما خانم های باردار و خانم هایی که در دوران قاعدگی به سر می برند و افراد زیر 18 سال نباید از شیاف باسن استفاده کنند. تمامی ترکیباتی که در این دارو وجود دارد گیاهی بوده و با افزایش هورمون های زنانه در بدن، منجر به افزایش سایز باسن می شود.

به هیچ عنوان نگران عوارض ناشی از مصرف شیاف باسن نباشید. زیرا این شیاف به دلیل طبیعی بودن هیچ گونه عوارضی برای بدن به همراه ندارد. پس می توانید به راحتی برای افزایش سایز باسن از آن استفاده کنید.

شیاف جذبی باسن بوعلی

ترکیبات موجود در شیاف حجم دهنده باسن

در این شیاف از گیاهان و روغن های طبیعی بسیاری استفاده شده است که هر یک دارای خواص متعددی هستند. از جمله روغن های طبیعی موجود در شیاف باسن باید به روغن کوهان شتر اشاره کنیم. کوهان شتر از پروتئین بسیار زیادی برخوردار است و انواع ویتامین ها همچون ویتامین دی، ویتامین سی و ویتامین K در آن وجود دارد.

علاوه بر آن در این شیاف فسفر و فیبر زیادی نیز وجود دارد که هورمون های حجم دهنده باسن را تحریک کرده و منجر به افزایش حجم باسن می شود. بهتر است این نکته را بدانید که طبق مطالعات صورت گرفته، استفاده از هیچ دارو و ماده ای از قسمت تحتانی بدن به دیگر قسمت ها در بالاتنه مکش نمی کند. از این رو با استفاده از شیاف حجم دهنده باسن تنها می توانید حجم باسن خود را افزایش دهید.

باسن با ویتامین های حجم دهنده عضله به سرعت حجیم شده و دیگر مواد موجود در شیاف حجم دهنده باسن در بدن باقی می ماند و دفع می شود. پس می توان با استفاده از این شیاف زیبایی و حجم را به باسن بخشید و بدون هیچ نگرانی از کسب نتیجه لذت برد.
شیاف جذبی باسن

دوره مصرف شیاف باسن به چه صورت است؟

بسته های شیاف باسن 90 عددی هستند و برای دو ماه می توان از این دارو استفاده کرد. از این رو دوره استفاده از این شیاف با تهیه یک بسته کامل می شود. کافیست در ماه اول روزانه دو عدد از این شیاف استفاده شود و در ماه دوم تنها روزی یک عدد از شیاف حجم دهنده باسن استفاده شود. البته باید این نکته را بدانید که کسب نتیجه در افراد مختلف متفاوت است.

یعنی ممکن است برخی به سرعت پس از استفاده از شیاف در همان هفته اول شاهد رشد حجم باسن خود شوند. اما برخی دیگر بعد از یک ماه استفاده از این شیاف نتیجه را بر روی بدن خود مشاهده کنند. از سوی دیگر نوع مواد غذایی و ویتامین هایی که در این دوره استفاده می شود نیز می تواند بر روی اثر گذاری بیشتر شیاف تاثیر گذار باشد.

استفاده از شیاف حجم دهنده باسن برای افرادی که در دوران بارداری و عادت ماهیانه قرار دارند ممنوع است و تنها افرادی می توانند از این شیاف استفاده کنند که بالای 18 سال سن دارند. پس از استفاده شیاف باسن، بسیاری از مشکلات هموروئیدی بدن برطرف شده و می توان به فرم دهی باسن کمک بسیار زیادی نمود.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *