دسته‌بندی نشده

مرادمند عملکرد پیکان مقابل استقلال خوب بود اما مزد تلاش خود

تهران- ایرنا-مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: پیکان تیم خوب و قابل احترامی است اما امروز ما برای برد به زمین آمده بودیم و مزد تلاشمان را هم گرفتیم.


به گزارش ایرنا، محمدحسین مرادمند در پایان دیدار تیم‌های پیکان و استقلال افزود: پیکان در این بازی عملکرد خوبی داشت و یک رقابت نزدیک را شاهد بودیم. به نظرم بازی خوبی بود، ما برای برد به زمین آمده بودیم و در نهایت هم پیروز از زمین بازی خارج شدیم.


وی ادامه داد: استقلال در این فصل هم دل و متحد شده است، ما الان یک خانواده ایم و با این که مشکلات بسیاری داریم اما برای موفقیت هم قسم شده ایم.


وی افزود: مشکلات زیاد است و نمی شود مورد به مورد گفت اما صبوری می کنیم تا موفق شویم و تلاش می‌کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم اما باید این مشکلات حل شود چرا که صبر حدی دارد.


مدافع استقلال در مورد صحنه مشکوکی که به نظر می رسید توپ پشت محوطه جریمه استقلال به دست دروازه‌بان برخورد کرده است گفت: در خصوص داوری حرفی ندارم. شاید یک روز به نفع و یک روز به ضرر ما قضاوت کنند اما آن صحنه را ندیدم.


تیم فوتبال استقلال در دیدار معوقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور موفق شد به سختی و با درخشش دروازه‌بان جوان و تیر دروازه خود با نتیجه یک بر صفر از سد پیکان عبور کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *