دسته‌بندی نشده

معاون اقتصادی رییس جمهور شهدا بزرگترین پشتوانه حرکت جامعه هستند

آبادان – ایرنا – معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدان والامقام است و آنها بزرگترین پشتوانه حرکت جامعه هستند.


به گزارش ایرنا محسن رضایی روز پنجشنبه در محل یادمان شهدای شلمچه در جمع خبرنگاران افزود: راه شهدا را باید تداوم داد؛ امروز به لطف تلاش شهدا، ایران اسلامی به عزت و اقتدار و سربلندی رسیده و با همین توکلی که شهدا دادند باید مشکل معیشت و اقتصاد مردم را حل کرد.


وی بیان کرد: شهدا به ما درس دادند که با دست خالی می‌توان کارهای بزرگی انجام داد؛ آنها به ما یاد دادند تا زمانی که به خدا ایمان و توکل نداشته باشیم مشکلات رفع نخواهد شد.
معاون اقتصادی رییس جمهور مشکل اساسی کشور را تحریم‌های داخلی بیان کرد و گفت: تا زمانی که تحریم‌های داخلی برداشته نشود تحریم‌های خارجی نیز برداشته نخواهد شد.


رضایی گفت:تحریم های داخلی است که دست و پای فعالیت مردم و دولتمردان را بسته است و دولت باید در راستای رفع این تحریم‌ها گام بردارد.
وی خام فروشی را دلیل رکود اقتصادی کشور دانست و افزود: ثروت بسیار بزرگی در ایران وجود دارد اما این ثروت به جیب مردم راه پیدا نکرده که دلیل عمده آن خام فروشی در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، گاز، آب و برق است.
رضایی خوزستان را استانی ثروتمند بیان کرد و گفت: خوزستان دارای بنگاه‌های بزرگ اقتصادی است ولی این بنگاه‌ها سودی برای مردم را در پی نداشت.


وی ادامه داد:مشکلات اقتصادی مردم خوزستان و همچنین مشکلات واحدهای صنعتی این استان بررسی شد و تمام تلاش را خواهیم کرد تا مردم از ثروت عظیم این استان بهره‌مند شوند.


معاون اقتصادی رییس جمهور روز پنجشنبه در سفر به منطقه آزاد اروند به همراه دبیر شورای عالی مناطق آزاد،استاندار خوزستان و جمعی از مدیران استان از برخی واحدهای اقتصادی در آبادان دیدن، و مسایل و مشکلات آنها را بررسی کرد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *