دسته‌بندی نشده

پشت پرده تئاتر رویاها رانگنیک با پست بازیکنان مشکل دارد

تهران- ایرنا- سرمربی بحران‌زده تیم فوتبال منچستریونایتد از فعالیت بازیکنان این تیم در فضای مجازی ناراحت بوده و ازآنان خواسته تا استفاده از پلتفرم‌های آنلاین را متوقف کنند.


به گزارش ایرنا، تحولات و خواسته «رالف رانگنیک» سرمربی موقت شیاطین سرخ پس از اظهارات «جسی لینگارد» و «آنتونی مارسیال» صورت گرفته است؛ دو بازیکنی که مدیریت مرد آلمانی را زیر سوال برده و همین موضوع به ایجاد نگرانی‌هایی پشت پرده تئاتر رویاها شده است.


رانگنیک مدعی بود که مارسیال پیش از آنکه به طور قرضی به سویا برود، از بازی کردن برای یونایتد خودداری کرده اما مرد فرانسوی در اینستاگرام قویا این ادعا را تکذیب کرد.


در مورد لینگارد نیز، مرد آلمانی گفته بود که ستاره انگلیسی یونایتد شخصا درخواست مرخصی کرده اما لینگارد ۲۹ ساله در توییتی اعلام کرد که باشگاه از او خواسته تا مدتی استراحت کند.


رانگنیک در آستانه سفر شیاطین سرخ به برنلی، از بازیکنان خواست تا دغدغه‌های خود را به جای جار زدن در فضای مجازی، به طور مستقیم به شخص او منتقل کنند.


وی در این باره گفت: همیشه بهتر است که این موضوعات پشت درهای بسته بماند. تاکنون هرگز از طریق حساب‌های کاربری در فضای مجازی با کسی ارتباط برقرار نکرده‌ام. در این فضا حضور خارجی نداشته و وقت این کار را هم ندارم. بنابراین بهتر است که همیشه به طور مستقیم با بازیکنان تعامل کنم. 


رانگنیک افزود: این کار را با مارسیال و جسی کردم اما شاید نسل من متقاوت است. هم‌نسلی‌های من با این جور چیزها بزرگ نشده‌اند. حتی زمانی را به یاد دارم که هیچ موبایل یا اینترنتی وجود نداشت.


عدم موفقیت یونایتد در زمین بازی و حذف اخیر این تیم از جام حذفی، شرایط مرد آلمانی را در اولدترافورد(تئاتر رویاها) به خطر انداخته است.


تیم منچستریونایتد فردا به مصاف برنلی خواهد رفت و امیدوار است تا به چلسی نزدیک‌تر شود؛ تیمی که هم‌اکنون با دو بازی و ۹ امتیاز بیشتر در رده سوم قرار دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *