دسته‌بندی نشده

پوتین نتایج مذاکرات تهران سبب تحکیم امنیت در خاورمیانه می شود

تهران – ایرنا – رییس جمهور روسیه اطمینان داد که نتایج مذاکرات اجلاس سران کشورهای ضامن روند آستانه در تهران بسیار عالی و پر ثمر خواهد بود و می‌تواند باعث تحکیم ثبات و امنیت نه تنها در سوریه بلکه در تمام خاورمیانه شود.


به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، ولادیمیر پوتین سه شنبه شب در هفتمین اجلاس سران کشورهای ضامن روند آستانه که به میزبانی تهران و در محل سالن اجلاس سران درحال برگزار شد، اظهار داشت: فکر می کنیم بسیار بسیار مهم است که ایران، روسیه و ترکیه تلاش بسیار مهمی برای کمک رساندن به مردم سوریه برای ساخت و ساز پسا اختلافی داشته باشند.


وی عنوان کرد: یعنی اقتصاد کشور و بخش اجتماعی را احیا کنند و معتقدیم که مهاجران و پناهجویان و آوارگان داخلی به خانه های خود باز گردانند. 


رئیس جمهور روسیه اطمینان داد که نتایج مذاکرات ما بسیار عالی و پر ثمر خواهد بود و می تواند باعث تحکیم ثبات و امنیت نه تنها در سوریه بلکه در همه خاورمیانه شود. 


پوتین اذعان کرد که اجلاس بعدی به نوبت قرار است در روسیه برگزار شود و البته بسیار خوشحال خواهیم شد شما را در فدراسیون روسیه ببینیم.

هفتمین «اجلاس سران کشورهای ضامن روند آستانه» سه‌شنبه شب با حضور «آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی» رییس جمهور اسلامی ایران، «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه و «رجب طیب اردوغان» رییس جمهور ترکیه در سالن اجلاس سران گشایش یافت.

ادامه دارد … 




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *