دسته‌بندی نشده

یک دسر گرم برای روزهای سرد زمستانی

کیک فنجانی از آن دسته دسرهایی است که در روزهای زمستان با چای و قهوه و دمنوش‌های گرم دیگر سرو می‌شود. شما می‌توانید با صرف وقت و هزینه کم این دسر را در خانه تهیه کنید.


گروه ایرنا زندگی – کیک فنجانی از آن دسته دسرهایی است که در روزهای زمستان با چای و قهوه و دمنوش‌های گرم دیگر سرو می‌شود. شما می‌توانید با صرف وقت و هزینه کم این دسر را در خانه تهیه کنید.


مواد لازم


35 گرم آرد


یک قاشق غذاخوری پودر شکلات


یک عدد تخم مرغ


دوقاشق غذاخوری شیر


یک چهارم قاشق چای خوری وانیل


یک چهارم قاشق چای خوری نمک


یک و یک دوم قاشق غذاخوری شکر قهوه‌ای


یک دسر گرم برای روزهای سرد زمستانی


طرز تهیه


آرد، پورد شکلات، کمی نمک و شکر قهوه‌ای را با هم مخلوط کنید. در کاسه‌ای دیگر یک عدد تخم مرغ، کره و یک چهارم قاشق چای خوری وانیل را ترکیب کرده و هم بزنید. پس از این مرحله مواد خشک را به مواد تر اضافه کنید. بهتر است این مواد را در یک فنجان یا ماگ 500 میلی لیتری بریزید اما اگر این اندازه در دسترس نیست ماگ یا فنجانی را انتخاب کنید که کیک بتواند به اندازه کافی در آن پف کرده و بالا بیاید. پس از ریختن مواد دسر در فنجان آن را برای مدت 70 تا 90 ثانیه در مایکروفر قرار دهید. درجه مایکروفر باید به اندازه‌ای بالا باشد که این مواد در کمتر از 5 دقیقه تبدیل به یک کاپ کیک دلپذیر و خوشبو شود. این دسر خوش طعم را می‌توانید با چای، قهوه و نسکافه سرو کنید و از آن لذت ببرید.


انتهای پیام/



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *