دسته‌بندی نشده

تعمیر و سرویس اسپیلت(کولرگازی) و پکیج

تعمیر و سرویس اسپیلت(کولرگازی) و پکیج

با بیش از 27 سال تجربه، شیراز تعمیرات ارائه خدمات لوله کشی اختصاصی برای املاک تجاری و مسکونی در شیراز و به صورت پیمانکاری در سراسر کشور. اگر شما به دنبال هر گونه تعمیرات لوله کشی، نصب و یا جایگزین، درباره لوله کشی شرکت تماس بگیرید.

ما برآوردهای رایگان ارائه می دهیم شما در منطقه و محلی زندگی می کنید فرقی نمیکند. امروز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در مورد تخفیفات شهروندان و کارگران ، فرهنگیان و اصناف ما کسب کنید.
خدمات ما شامل سرویس، نگهداری ، تکمیل و یا تعویض لوله کشی و هرگونه اقدام اصلی و غیر اصلی بر روی انواع پکیج های ایران رادیاتور ، پکیج های بوتان ، پکیج های ایرانی با هر برندی و پکیج های خارجی با هر برندی ، کلیه آبگرمکن ها و اسپیلت ها با هر نوع برندی در شهر شیراز و به صورت پیمانکاری در سراسر کشور می باشد.
سایت شیراز تعمیرات به صورت رسمی تنها درگاه ثبت درخواست رسمی هرگونه تماس و تقاضای تعمیرات و خدمات پس ار فروش می باشد که توسط بخش خصوصی اداره می شود. لطفا با ما تماس بگیرید و ما را به دوستان خود نیز معرفی کنید.

جهت تعمیر و سرویس اسپیلت(کولرگازی) و پکیج خود ،با بهترین های نمایندگی تماس بگیرید
09178956064

09017630776

نمایندگی پکیج شیراز، نمایندگی ایران رادیاتور، نمایندگی بوتان،نمایندگی پکیج ایران رادیاتور شیراز، نمایندگی پکیج بوتان شیراز

 

 

http://shiraztamirat.ir/wp-content/uploads/2021/04/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%DB%8C%D9%84%D8%AA55.jpg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *