دسته‌بندی نشده

نتایج مرحله دوم رقابت های بین المللی بدمینتون آقایان در شیراز

شیراز-ایرنا- مرحله دوم رقابت های بین المللی بدمینتون آقایان جام فجر در شیراز برگزار و نتایج آن اعلام شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، در این رقابت ها که سه شنبه شب در سالن شهید آیت الله دستغیب برگزار شد، در بخش انفرادی ورزشکاران هندوستان، روسیه،ایران، بلژیک، جمهوری آذربایجان،اکراین و پرتغال برابر حریفان به برتری دست یافتند.


در بخش انفرادی، سانجای آمان از هندوستان ۲ بر صفر سینا سالاری از ایران را شکست داد، سعید بابایی از ایران ۲ بر صفر مغلوب گئورگی لبدوف از روسیه شد، ماکسیم موریلز بلژیکی  ۲ بر صفر یوسف الحومایری از عراق را شکست داد.


همچنین میسنام از هندوستان  ۲بر صفر ایوان مدینسکی از اوکراین را مغلوب کرد،  ولادیمیر مالکوف از روسیه با همین نتیجه  دوآرت نانو آنجو از پرتغال را شکست داد، رتیکی گولشان کومار از هندوستان ۲ بر صفر امیرجباری از ایران را مغلوب کرد، نیما رستم پور از ایران  ۲بر صفر مقابل ویاچسلاو یاکوولو از اوکراین پیروز شد، علی حیاتی از ایران ۲ بر صفر برامانیان  از هندوستان را شکست داد ، محمد امین مقدم از ایران با همین نتیجه مغلوب برانارددو آتیلانو از پرتغال شد.


 اینروده جاناردان  از هندوستان ۲ بر صفر برابر گئورگی کارپوف از  روسیه شکست خورد، محمد ستاره از ایران  ۲  بر صفر مغلوب آده ریسکی دویکاهیو از جمهوری آذربایجان شد، علیرضا کرمی از ایران ۲ بر یک از هارشیت آگروال از هندوستان شکست خورد، آرتور پچنکین روسی ۲ بر صفر مغلوب دانیلو بوسنئوک از اوکراین شد، محمدرضا قیصری از ایران هم با همین نتیجه مقابل میلان دراتوا از اسلواکی شکست خورد و صالح سنگ تراش از ایران  ۲بر صفر مهدی رضایی را مغلوب کرد.


نتایج ۲ نفره  


 همچنین در بخش ۲ نفره تیم  مهران شهبازی و امیرجباری از ایران ۲ بر صفر  تیم یوسف الحومایری و کرارحسین از عراق را شکست دادند، تیم ارشیا عمل کننده و محمدزرچی از ایران ۲ بر یک مغلوب  سنت هیل ول گوویل دراسو  گوبیناس و نکادش واران از هندوستان شدند و تیم آرتور پچنکین و  گئورگی کارپوف از  روسیه هم ۲بر صفر  بدمینتون بازان ایرانی را شکست دادند.


در این پیکارها ۷۴ بازیکن در رده آقایان و  ۴۰ ورزشکار در رده بانوان  از ۱۶ کشور شرکت دارند.


رقابت های بانوان صبح ها و مسابقات آقایان هم بعد از ظهرها برگزار می شود.


این رقابت ها به دلیل وضعیت قرمز شیراز از نظر شیوع کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.


تیم های ارمنستان، استرالیا، جمهوری آذربایجان، بلژیک، بلغارستان، کانادا، هند، قزاقستان، مالزی، پرتغال، اسلواکی، اوکراین، روسیه، اندونزی، عراق و ایران در سی امین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر حضور دارند.


مسابقات بدمینتون جام  فجر، ۲۲ بهمن ماه با تعیین نفرات برتر در شیراز پایان می یابد.


 بیست و نهمین دوره مسابقات بدمینتون بین‌المللی جام فجر، بهمن ماه  ۹۸ با شرکت ۱۴ تیم داخلی و خارجی و در ۲ بخش بانوان و مردان به میزبانی سالن شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شد.


۲۵ هزار دلار جایزه برای ورزشکاران برتر این دوره مسابقات در نظر گرفته شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *